25 maj 2007

Rimer dovenskab på Messenger?

Så er der efterhånden en hel del på HB, der er kommet på Messenger, og vi kan nu chatte med hinanden. Personligt synes jeg, at Messenger er med til at gøre kommunikationen nemmere i visse situationer. F.eks. synes jeg, det er en hurtig måde lige at give en besked til nogen af dem, man ikke lige deler kontor med. For mig kan Messenger erstatte nogle gåture rundt i huset, når jeg lige skal have fat i folk. Man kunne selvfølgelig også bare tage telefonen, men ja, det er nok bare en vanesag… Og det med telefonen er jo heller ikke særlig smart, når vi ikke har et personligt telefonnummer. Så er det hurtigt med Messenger, så kan man for det første se, om den man skal snakke med overhovedet er der, og for det andet kan man sende en hurtig besked.

1 kommentar:

Marit sagde ...

Ja, vist er det smart, men så får vi da ingen motion. Må jeg i den forbindelse reklamere lidt for den pausegymnastik, som afspændingspædagog Vibeke Mikkelsen for tiden afholder i Salen. Den er ikke spor anstrengende.