16 maj 2007

Det er ikke her det sner

RSS – det er da bare Rigtig Super Smart :o) Personligt bruger jeg det rigtig meget. Jeg bruger både Google Reader og den personlige startside på Google. Jeg synes, de er gode til hver deres formål. Google Reader tjekker jeg en gang i mellem, når jeg lige synes, at jeg har tid. Det er en god måde hurtigt at blive orienteret i en lang række nyheder.

Googles personlige startside bruger jeg til gengæld hver dag. Jeg har den altid til at køre, når jeg bruger Google, og kan på den måde med det samme se, når der sker noget nyt på de sider, jeg følger med på. Man kan dog hurtigt komme til at plastre den personlige Google startside ind i alt muligt, hvilket jeg også gjorde i starten, men nu har jeg fået lidt mere pli (i hvert fald lige på det område) og begrænset mig, så jeg ikke drukner i nyheder.


Min Google startside rummer en kalender, Esben Fjords e-klumme, nyhedsartikler med mere. Tidligere havde jeg også en vejrudsigt for Århus, men jeg blev så skuffet over den i december fordi den gang på gang lovede sne… Og der gik jeg så dag ud og dag ind og glædet mig til alt julesneen, men der kom aldrig noget… Sådan kan man blive så slemt skuffet en gang imellem :o)

1 kommentar:

Marit sagde ...

Fint at høre, hvad du bruger reader og startside til, Monica, det var faktisk det jeg spekulerede på til bloggen i går. Så nu abonnerer jeg på din blog i tilfælde af flere guldkorn :-).
Jeg kan ikke finde ud af at få Esbens klumme ned på min startside - og så er jeg ked af at høre det med vejret, den har jeg nemlig også snuppet.