05 maj 2007

Overhalet indenom :o)

Så må jeg også hellere få oprettet en personlig blog til mine 23 ting. Det er også ved at være på tide, for vi går jo i luften med 23 ting på Hovedbiblioteket på onsdag. Sagen er jeg har haft travlt med at lave selve bloggen for de 23 ting, men jeg havde nu alligevel troet, at jeg skulle være forbillede og være den første til at få lavet en første personlige blog til de 23 ting, men nej sådan skulle det ikke gå... Jeg er blevet overhalet indenom af Nina fra Børn, der allerede har oprettet en personlig blog til 23 ting, og det er vel nok rigtig glædeligt!! Håber interessen for at være med i projektet smitter :o) Det ser i hvert fald ud til, at der er stor tilslutning til det projekt om 23 ting, som de kører på bibliotekerne i Herning, Randers og København.

Ingen kommentarer: