10 juni 2007

Library Thing – hot eller not?

Library Thing er helt sikkert en ting, man kan diskutere, hvorvidt det er hot eller not. Enten synes man, det er sjovt, eller også synes man sikkert, det er spild af tid. Jeg vil nu bekende kulør og afsløre, at jeg synes Library Thing er hot :o)

Jeg kan godt se, det måske ikke har noget super seriøst formål, men jeg synes, det er rigtig sjovt! Nu har jeg i mange år noteret, hvilke bøger jeg har læst i en lille lommebog – og her er Library Thing en virkelig god afløser, for der er så mange flere muligheder! Man hvad er der sjovt ved det? Jo, det er da sjovt at huske, hvad man har læst gennem årene! Jeg synes også, det er sjovt at se, hvor mange der har de samme bøger som mig på Library Thing. Hvis jeg finder en, der har flere af de samme som mig, så kan det jo nemt tænkes, at jeg kan finde inspiration til videre læsning.

2 kommentarer:

Marit sagde ...

Uha, uha, uha Monica. Tænk at der er en ligesom mig derude. Jeg har kun indrømmet det over for få udvalgte, men siden jeg kunne både læse og skrive har jeg skrevet ned, hvad jeg læste. Så min liste er meget længere end din - æv, bæv. Forhåbentlig! Og nu lægger jeg dem over i købet ind i en database, for at det ikke skal være løgn.
Så nu kom jeg også ud af skabet.

Monica sagde ...

Ih Marit det er jeg sørme glad for at høre :-) Jeg vil staks lægge vejen forbi din Library Thing.