24 juli 2007

Podcast

Øv det med podcast dur ikke – der er desværre et sikkerhedsproblem, som der ikke sådan lige er noget at gøre ved. Men måske er der nogen, der slet ikke er kede af, at de ikke kan komme til at lave deres egen podcast :o)

Selv har jeg lavet en – den der ligger på hovedbloggen for 23 ting, så jeg vil ikke kaste mig ud i at lave endnu en, for så meget har jeg ikke lige på hjertet. For en god ordens skyld skulle jeg måske lige sige, at jeg har lavet podcasten hjemme, hvor der ikke var nogen problemer. I den forbindelse kan jeg også lige fortælle, at Odeo Studio er et utroligt nemt program at arbejde med, og en meget hurtig måde at lave sine egne podcasts på.

I det store hele ser jeg et potentiale i, at vi kunne prøve at eksperimentere med at lave nogle podcasts på HB. F.eks. kunne vi have en ”det sker på Hovedbiblioteket i denne uge” podcast…

Ingen kommentarer: